بخش خصوصی گردشگری نباید تفکر مدیریت جزیره‌ای داشته باشد

بخش خصوصی گردشگری نباید تفکر مدیریت جزیره‌ای داشته باشد

معاون گردشگری گفت: «در حوزه مدیریت صنعت گردشگری، بخش خصوصی باید پویاتر عمل کند، این بخش باید روش‌های گذشته بازاریابی را کنار بگذارد و از فضای بازاریابی و تجاری‌سازی دنیای جدید استفاده کند، شاید در گذشته رسانه ضریب نفوذ بسیار زیادی داشت، اما امروز شاهد هستیم که…

بخش خصوصی گردشگری نباید تفکر مدیریت جزیره‌ای داشته باشد

معاون گردشگری گفت: «در حوزه مدیریت صنعت گردشگری، بخش خصوصی باید پویاتر عمل کند، این بخش باید روش‌های گذشته بازاریابی را کنار بگذارد و از فضای بازاریابی و تجاری‌سازی دنیای جدید استفاده کند، شاید در گذشته رسانه ضریب نفوذ بسیار زیادی داشت، اما امروز شاهد هستیم که…

بخش خصوصی گردشگری نباید تفکر مدیریت جزیره‌ای داشته باشد